کرایه خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تفاوت اجاره خودرو با آژانس خودرو  را این طوری بررسی می کنیم که تنها تفاوتی که بین اجاره خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند.

اجاره خودرو

اجاره خودرو، کرایه خودرو و یا اجاره ماشین بدون راننده، شرکتی است که اجاره خودرو برای مدت کوتاه و یا بلند را بر عهده می‌گیرد و با داشتن تعدادی خودرو با مقاصد مشخص همچون ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر هتل، امور اجلاسی، تشریفات و مراسم خاص همانند عروسی فعالیت می‌کند.


تفاوت اجاره با آژانس در چیست؟

نگرانی‌های زیادی که امروزه در کسب‌و‌کارهای مختلف از جمله تاکسی تلفنی دیده و شنیده می‌شود ناشی از عدم شناخت است. هر کس تصور می‌کند با داشتن یک اتومبیل و مراجعه به یک آژانس می‌تواند خدمات مربوطه را ارائه کند اما چون توانایی ارائه خدمات حرفه‌ای را ندارد میزان مراجعه به او آرام آرام کم می‌شود و او نیز از این کار دلسرد می‌شود. در صورتی که کسانی که مایلند در زمینه تاکسی تلفنی خدماتی به شهروندان خود بدهند اگر کلاس‌های آموزشی لازم را بگذارند شاید بی‌اغراق بتوانند تا صد درصد میزان درآمد ماهانه خود را افزایش دهند.آژانس تاکسی تلفنی مانند بسیاری از کسب‌و‌کارها نیاز به مقدمات و تمهیدات دارد.

  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • chid form

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی