کرایه خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

این جزیره ها اصلا خودرو داخلی نمی بینید اما شاید شما هم دلتان بخواهد برای مدتی اندک هم که شده سوار یکی از این ماشین های آخرین مدل شوید. لازم نیست حتما چند 10 میلیون پول داشته باشید تا بتوانید آنها را بخرید. می توانید برای مدت کوتاهی یکی از این ماشین های خارجی را اجاره کنید و حض لازم را ببرید.

خیلی ها شرایط کرایه خودرو در کیش را نمی دانند راستش را بخواهید شرایط ممکن است از شرکتی به شرکت دیگر فرق داشته باشد. اما اگر به کیش و مناطق آزاد دیگری مانند قشم سفر کرده باشید شاید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند، خودروهای آخرین مدل خارجی است که با قیمتی بسیار ارزان تر از سرزمین اصلی در سطح جزیره رفت و آمد می کنند.


اجاره ماشین در کیش

چیزی که برای عاشقان ماشین و خودرو در جزیره کیش جذاب است، اجاره ماشین های لوکس و فوق لوکس در جزیره است، در طول سفر با تور کیش می توانید رویاهایتان را در واقعیت ببینید و با آخرید مدل ماشیت خارجی با قیمتی بسیار ارزان رانندگی کنید و عکس سلفی بگیرید. واقعا برای تماشای تمام زیبایی ها و مکان های دیدنی تماشایی کیش به یک ماشین خوب نیاز است تا بتوانید به راحتی تنها از سفر لذت ببرید.


قیمت کرایه خودرو لوکس در کیش

هزینه کرایه خودرو در کیش از 60 هزار تومان شروع و به 600 هزار تومان به ازای 24 ساعت می رسد. تفاوت قیمت کرایه  بستگی به نوع ماشین، کارخانه خودروساز و مدل خودرو دارد.

  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • chid form

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی