کرایه خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در شرایط اقتصادی امروز شاهد اتفاقاتی هستیم که شاید برای همه ما عجیب به نظر برسد. ولی در دنیای جوانان این اتفاق‌ها نه تنها عجیب نیست بلکه به‌عنوان یک ضرورت عنوان می‌شود.

اگر شما مسافر یا مهمان خارج از کشور دارید می تواند او را با کرایه خودروی لوکس و ماشین های لوکس و تشریفاتی در سطح شهر و کشور استقبال و یا بدرقه و یا اینکه به گردش ببرید. شما برای کارهای اداری و شرکتی و قرارهای کاری نیز می توانید از این ماشین های تشریفاتی استفاده کنید تا کلاس کاری تان بالا برود.


این روزها با وجود بسیاری از موسسات برای اجاره خودروهای لوکس و مدل روز در دنیا، برخی از افراد ترجیح می‌دهند برای استفاده از خودروی مورد علاقه خود آنها را اجاره کنند. حتی برخی از ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی نیز، برای ورود مهمانان و سران خارجی به کشور یا برای استفاده مسوولان در داخل کشور، اقدام به اجاره خودروهای لوکس جهت تشریفات می‌کنند. با عرضه خودروهای تشریفاتی در مدل‌های مختلف، همه می‌توانند خودروی دلخواه و متفاوتی را بسته به مقداری که هزینه می‌کنند، در اختیار داشته باشد.

به گفته برخی کارشناسان در این موسسات، خودروهایی که در حال حاضر، برای تشریفات اجاره گرفته می‌شوند، اکثراً خودروهایی از قبیل بنز در کلاس‌های مختلف، تویوتا لندکروز، تویوتا پرادو و تویوتا کمری هستند.

وقتی در شرایط اقتصادی امروز خودرو آنقدر گران می‌شود که قدرت خرید مردم دیگر حریف آن نیست، بازاری به نام «خودروهای اجاره‌ای» رونق می‌گیرد. به گفته متصدیان اجاره ماشین، این روزها اجاره خودرو برای مردم بسیار مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر از خرید آن است.

  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • chid form

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی